Nyt olen sitten ilmoittanut Ansan sen ensimmäiseen kissanäyttelyynsä, ja vähän pelolla sitä sitten vaan odotellaan. Tosin Jaana on kasvattajana ilmoittanut meidät jo huhtikuulle Vantaan näyttelyyn, kun tämä mun ilmoittama näyttely on siis ihan kotoisasti Tampereen Pirkkahallissa toukokuussa. Arvoin pitkään kummalle päivälle sen ilmoitan, ja aloin tulostamaan kaavakettakin kunnes vasta tajusin etten vaihtanut siihen päivää. Joten me mennään nyt sitten lauantaina 16.5, eli kaikki mukaan sitten kannustamaan!

Olen ollut näyttelyissä itse ainoastaan turistina, nyt tulee siis ensimmäinen kerta kissan kanssa. Kuvia pitää ottaa ja paljon, muistakin sitten kuin ragdolleista. Ja hieman mua kauhistuttaa Ansan turkki, se pitäisi saada tosi hyväksi sitä ennen, ja ainakin tuo sähköisyys pois. Niin ja niitä finnejäkin on vielä ihan vähän, joten senkin kanssa pitää ottaa matsia.

Kissanäyttelyhän toimii ihan eri tavalla kuin koiranäyttely, ja just kun olen oppinut koiranäyttelyn salat, niin täytyy alkaa opiskella kissanäyttelyiden etikettisääntöjä. Olen kyllä innoissani näyttelystä, en mä muuten varmaan olisi sijoituskissaa ottanutkaan. Onneksi meillä on kuitenkin erittäin kokenut kasvattaja mukana auttamassa, ja samalla näkee paljon netin kautta tutuksi tulleita kissoja ja heidän omistajiaan. Innolla odotan!

Ansa on itse ihan tietämätön sen kohtalostaan.