Aikasemmin teille täällä jo kerroinkin, kuinka Kari tulee hienosti jo melkein kerroksen portaita ylöspäin. Noh, mainitsin tästä miehelle muka ylpeänä, ja hän kertoi kuinka Kari tulee hänen perässään ihan kotiovelle asti. Ja mun kanssa Kari jää hädissään vinkumaan rappujen alapäähän, ja sitä saa kunnolla maanitella ylöspäin. Eli siis se on huijannut mua! Kun mä tämän tajusin, niin tänään olen ollut jo tiukka sen kanssa. Nyt viimeisimmällä ulkona käynnillä se tulikin sitten mun perässä portaita ylös, ja saa niin tullakin. Mä en jaksa mitään ininöitä kuunnella, kun se selkeästi kuitenkin osaa, eikä edes juuri pelkää.

Samoin me ollaan aamuisin jouduttu olemaan Karin kanssa todella tarkkoja ruuan suhteen. Itse olen ollut aamuvuorossa, ja touhuan Karin kanssa ennen töihin lähtöä ja annan ruuan. Kun taas mies herää tunti mun lähdön jälkeen, niin tottakai pieni mies yrittää sitten saada häneltäkin ruokaa...

Nämä kengässä nukkumisetkin nyt muuten sitten loppuivat, kun laittettiin eteiseen kompostikehikkoa kenkienkin eteen.

huhtikuu09osa7013.jpg

huhtikuu09osa7015.jpg

Täytyy nyt alkaa olla tarkkana tuon riiviön kanssa, se näköjään yrittää kusettaa meitä kumpaakin jos ei puhuta keskenämme mitä sen kanssa ollaan jo tehty. Muutenkin älliä sillä kyllä on, ja todella paljon rohkeutta. Olen mä siitä kovin ylpeä, vaikka välillä en tiedä miten siitä oikein ikinä tulee mikään kunnollinen koirakansalainen. Niin paljon energiaa ja niin paljon halua tehdä kaikki oman tahdon mukaan. Ja sitkeyttäkin on, sekä haukkua tulee heti jos ei saa haluamaansa. :D