mä olen jo jonkin aikaa selaillut vuodatuksen blogeja, joissa ihmiset ovat tehneet käytettäväksi uusia pohjia. Ja vaikka olen lueskellut miten niitä tehdään, niin mä en vain ymmärrä tuota koodi-kieltä. Olisi aivan mahtavaa saada omannäköinen pohja tälle blogille, kenties sellainen missä on ylhäällä kuva  mun elukoista. Haluaisin siistin pohjan, sellainen missä on yksivärinen pohja, laatikoita kahdella puolella ja teksti kulkisi keskellä.

Jos joku vääntää noita pohjia ja lukee tämän, niin voisiko kenties auttaa? Tai edes kertoa mulle miten tuollainen tehdään. Mä olen ihan toivoton näissä asioissa, enkä jaksaisi alkaa siirtää blogia kokonaan jollekin muulle blogipalvelimelle, enkä tiedä onko sekään mitenkään mahdollista. Muuten kun vuodatus toimii ihan kivasti, mutta tosiaan omanlainen pohja olisi kiva.

Vaikka tästä kuvasta

maaliskuu09osa8047.jpg

tai tästä

tammikuu09osa5009.jpg

Mutta noi kummatkin on pitkiä, kun olen ymmärtänyt että sen olisi parasta olla leveä, eikä pitkä. Eli täytyy pohdiskella tätä, jos nyt joku teistä ihanista voisi mua jotenkin auttaa ton koodauksen kanssa. Saa ilmoitella jos on halukkaita!