Kiitos todella paljon Annalle, kun päästiin käymään näin sunnuntaiaamuna hänen ja koiriensa kanssa jäällä lenkillä. Mukana olivat siis borderit Nella ja Sauli, jotka kyllä sulattivat sydämeni ihan täysin. Mahtavia koiria ja sellaisen kyllä haluan itselleni :)

Eniten koirissa viehätti mua niiden koko, monipuolisuus ja sinänsä helppous, sekä tietty itsenäisyys ja terrierimäisyys. Vaikkei koirat muuta tehneetkään kuin juosseet järven jäällä, mutta mä olen myyty bordereille. Olenhan toki nähnyt niitä aiemminkin, mutta en vain koskaan ole ajatellut sellaista itselleni. Nyt taas en osaa muuta kuvitellakaan, kyllä borderi on mulle tarkoitettu, toivon ainakin niin. Ja toivon että joku kasvattaja suostuu mulle sellaisen myymäänkin. Tosin suvut aion tutkia tarkkaan ja kysellä eri koirista ja niiden luonteista.

Nella ryntäsi kohti ja kuvaaja oli hidas.

 

Sauli ja Nella

Saulipoika

 

Koirien omat sivut löytyy muuten täältä