Meidän blogi näyttää päivittyneen eilen, ja nyt mulla onkin ongelmana se, etten saa tällä hetkellä linkitettyä uusia kuvia mitä olen ladannut photobuckettiin. Mulla olisi siellä nimittäin äärimmäisen kivoja kuvia, eilen kun satuin tallentamaan kameralle ihan ikimuistoisia hetkiä. Ansa kun nimittäin kipusi itsensä Pedon suihkun alle, eli hellyyttäviä pesukuvia olisin vaan esitellyt. Mutta ei sitten, kun ei kerran tämä linkitys toimi.

Voisinhan mä kyllä jaaritella tänne jotain muutakin, mutta ehken sitten kuitenkaan. Tylsistyisitte vaan. No kerrotaan nyt kuitenkin, että Ansa syö enemmän kuin mitä olen koskaan nähnyt, Peto toi eilen taas myyrän sisälle ja nyt se istuu ulkohäkissä lumimyrskyssä ja ilmeisesti yrittää jahdata niitä lisää. On pirun tyhmiä myyriä kyllä, ei voi muuta sanoa. Ansan väritys tuntuu tummenevan päivä päivältä, Pedon paino ei nouse vieläkään ja me ollaan haaveiltu isommasta asunnosta. Näin, tulipas sekin nyt sitten paljastettua, älkää sitten vaan juorutko sitä kaikille. Jooko?

Niin ja niitä pesukuvia tulee ihan heti, kun tää suostuu taas linkittämään.